Ben Geurs

Over mij

Hospitality4Events is een organisatie welke voortkomt uit de passie voor gastvrijheid in een zakelijke omgeving. Daar waar de veranderende maatschappij steeds meer vraagt om aandacht geloof ik al jaren dat het geven van aandacht bijdraagt aan het behalen van persoonlijke en zakelijke doelen. Ruim 30 jaar ben ik werkzaam in verschillende (management) functies voor internationale organisaties en MKB bedrijven in Nederland binnen de hospitality branche. Mijn kennis heb ik ontwikkeld in de vakgebieden catering en evenementen op sales–, operationeel – en strategisch niveau.

 

Gastvrijheid is mijn passie, al sinds 1989. Passie voor het geven van aandacht, het luisteren naar en antwoord geven op de vraag, maar ook meedenken met vraagstukken in business-development en retention binnen een werkorganisatie in relatie tot haar stakeholders en de loyaliteit van medewerkers tot klantloyaliteit. Beide groepen zijn bepalend voor de continuïteit van uw onderneming en verdienen dus altijd meer aandacht!

 

Hospitality geeft vertrouwen, betrokkenheid, thuis voelen en persoonlijke aandacht aan loyaliteit. Het gaat om de service die uw organisatie geeft vanaf het eerste contactmoment; het gaat hier dan ook niet om een specifieke afdeling of persoon, maar om de mentaliteit binnen uw bedrijf. Het bepaalt het imago van uw gehele bedrijf. De mentaliteit vraagt om aandacht en inzet en niet om investeringen, dus hoeft ook niet veel geld te kosten.

 

Graag ga ik met u in gesprek over aandacht voor uw medewerkers en uw klanten, kortom over relatiebeheer als groeistrategie!

Kind words